Ny cheftræner er på plads

Martin Busk
19. juli 2024 kl. 09:31
2. Herresenior

Ny 2. Herresenior cheftræner på plads
Det er os en stor glæde at præsentere den nye cheftræner for vores 2. Herresenior.
Som udmeldt i sidste måned er Henrik Due Jørgensen stoppet som cheftræner på vores 2. Herresenior i Serie 1.
Ny mand på cheftrænerposten bliver den 46-årige Morten Fredebo Hansen, bosiddende i Rødovre sammen med kæresten Louise og deres to børn på henholdvis 12 og 14 år.
Morten Fredebo Hansen, der har skrevet under på en 1 ½-årig aftale med FB, har en lag og bred erfaring som spiller lige siden han var 6 år gammel og frem til nu. Han har spillet i forskellige klubber som KB, Brøndby og Brønshøj, men er altid endt tilbage i barndomsklubben Orient Fodbold, hvor han også har været træner for både deres 2. hold samt assistenttræner på deres 1. hold.
Til dagligt arbejder ‘Fedder’ som han blot kaldes, som pædagog, og omgås derfor mange forskellige mennesker (børn som forældre) og ved dermed også, at det er individuelle ting som er med til at udvikle den enkelte. Han er ligeledes påbegyndt DBU’s træneruddannelser og har ambitioner om at uddanne sig yderligere over de kommende år.
Søgningen efter en dygtig assistenttræner til at akkompagnere, er stadig i gang.
Der er træningsopstart for 2. Herresenior tirsdag den 23. juli og spillere med niveau til Serie 1 er velkomne til at henvende sig til Morten på telefon 26805139 for aftale om prøvetræning.
Vi byder Morten Fredebo Hansen et stort velkommen til FB.